MOTO

Mari Berlari Mengejar Awan, Sebelum Terbenam Mentari Senja

Sunday, May 16, 2010

Saya Budak Baru Belajar

Dalam kebingungan aku menatap monitor ini memikirkan langkah seterusnya untuk jam berikut, terfikir dalam benak ini mari belajar berblog......

Lantas aku meng'register'kan diri di ruangan blog ini....

Untuk pengenalan, blog ini berkisar mengenai dunia ini and the life after.
Kalo pasal kat dunia ni....aku akan berblog mengenai my travelling, car modding, pets specifically kucing dan pendapat atau pemikiran ak terhadap sesuatu isu yang ak rase berkaitan dengan aku.

Untuk elemen ke-2 pula aku akan berblog mengenai persiapan kita ke akhirat.Bukanlah ingin menunjukkan diri ini lebih baik dari korang tapi sebagai suatu perkongsian dan ingatan kat diri aku yang sering alpa.

Taaruf takat ni je la ey.Ade komen@suggestion jgn segan silu...ak 'noob' lg dlm berblog ni..haha

6 comments: